Майданчик для обміну найкращими цифровими практиками
БІЗНЕС
БЕЗ ПАПЕРУ
ІІ Форум
ONLINE
19 листопада 2020
Генеральний партнер
Організатор
Як долати виклики, що стоять перед бізнесом внаслідок коронакризи?

Як уникнути перешкод, що виникають на шляху модернізації?

Як не розгубитися при виборі цифрових
інструментів для потреб вашого бізнесу?

Як цифрові технології допомагають ефективно працювати в нових реаліях?
Протягом останніх років світ технологій невпинно розвивається. Держава прагне оцифрувати максимум своїх послуг. Бізнес впроваджує нові інструменти.

Однак, COVID-19 продемонстрував: ті, хто не здатен швидко адаптуватися до нових реалій, ризикує залишитися ні з чим.
Про що форум?
Форум "Бізнес без паперу" збирає лідерів ринку з різних індустрій та створює простір для обміну успішними цифровими практиками, презентації ідей та застереження від хибних рішень.

Дізнайтеся першими про технологічні новинки та вчіться на помилках інших!
  • Для тих, хто цікавиться цифровими технологіями

  • Для тих, хто робить перші кроки на шляху діджиталізації свого бізнесу, аби працювати ефективніше

  • Для тих, хто бажає далі розвиватися і шукає нові можливості для зростання своєї компанії.

    Запрошуємо топ-менеджмент та керівників підрозділів малого і середнього бізнесу до отримання нових знань від спікерів та участі у дискусіях!
Для кого?
  • Що допомагає бізнесу долати складні ситуації?
  • Як бути готовим до змін та яка роль цифровізації в цьому?
  • Яких помилок варто уникати при впровадженні нових інструментів?

    Лідери ринку розкажуть на власному прикладі, як ефективніше адаптувати компанію до змін, та допоможуть не наступати на їхні граблі.
Відвідайте форум, щоб дізнатися про:
Реальний досвід цифрової трансформації українських компаній
Які сервіси та рішення з'являються на ринку та заощаджують час та гроші підприємцям. Поговоримо, зокрема:
  • про електронні чеки
  • хмарні архіви та сховища
  • електронні товарно-транспортні накладні
  • безпеку даних
  • mobile ID та інше.
Почніть використовувати нові інструменти раніше за конкурентів!
Дієві інструменти, що позбавляють бізнес від паперу
  • Які послуги держава вже перевела в електронний формат, і як це вплинуло на бізнес.
  • Переваги та недоліки digital-проектів уряду: додаток "Дія", експеримент Мінінфраструктури з упорядкування обігу е-ТТН, обов'язкові РРО та електронні чеки для малого бізнесу.
  • Що далі? Як завчасно підготуватися до законодавчих змін.
Цифрові плани уряду
Чому варто відвідати форум?
Ексклюзивний контент від лідерів галузей
Досвідчені спікери
Нові знайомства та зміцнення зв'язків із партнерами
Досвід найкращих - реальні кейси
Інсайти для нових ідей
Спікери
Фарід Сафаров
Директор Директорату
цифрової інфраструктури на транспорті
Міністерства інфраструктури України
Мстислав Банік
Керівник проекту "Дія"
Надія Бігун
Директорка із закупівель ДК "Укроборонпром"
Юрій Стасів
Технічний директор сервісу Deposit Sign
Ернест Клименко
IT директор ПрАТ "АК Київводоканал"
Анна Муляр
Product owner компанії Document.online
Ігор Дядюра
заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
Володимир Онучак
Керівник проекту "Вчасно.Каса"
Юрій Козлов
Заступник генерального директора
з технічних питань ДП "Дія"
Сергій Кондратенко
Керівник відділу розвитку і підтримки ERP у Rozetka.ua
Наталія Ковальова
Керівниця торгівельного майданчика Zakupki.Prom.ua
Андрій Сухов
Співзасновник CheckBox
Світлана Мороз
Керуючий партнер, адвокат, юридична компанія Dictum
Артем Згіблов
Начальник департаменту впровадження і розвитку інформаційних систем ПрАТ НЕК «Укренерго»
Микола Палієнко
Співзасновник EVO
Ольга Таранова
Product Director LIGA360
Віктор Кириченко
Директор із трансформацій EVO
Дмитро Суслов
Керівник компанії "Бітрікс24"
Олена Лозинська
Національний менеджер по роботі з клієнтами, координатор процесу впровадження е-ТТН компанії "Рабен Україна"
Антон Коков
IT директор SAGA Development
Олександр Ворона
Менеджер із податків компанії AVON
Надія Омельченко
Віцепрезидентка компанії "ІТ-Інтегратор"
Антон Скоков
CEO "Вчасно"
Андрій Котов
CEO FIN24
Володимир Поло
Засновник AcademyOcean
Ольга Красіна
HRD 4Service
Юлія Абросімова
Аналітик ДІТ лінії магазинів EVA
Артем Коханевич
Директор компанії GigaCloud
Наталія Калєніченко
Заступниця Голови Державної податкової служби України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
Костянтин Юрченко
Комерційний директор сервісу "Вчасно"
Ілля Сапоненко
Директор із продажів та розвитку бізнесу, Lizard Soft
Андрій Ремізов
Керівник онлайн-складової проєкту Дія.Бізнес
Тамара Кучугурна
Директорка з розвитку сервісів "Вчасно"
В'ячеслав Нехороших
Директор IT-департаменту групи компаній "Фокстрот"
Наші партнери
Програма
09:50 – 10:00
Вступне слово
Антон Скоков, керівник сервісу "Вчасно"
Блок 1
Державний сектор і цифровізація
10:00–10:20
Мстислав Банік, керівник проекту "Дія"
Державні послуги для бізнесу
10:20–10:40
Фарід Сафаров, директор Директорату цифрової інфраструктури на транспорті Мінінфраструктури
Публічне інтерв'ю: е-ТТН та діджиталізація транспортної галузі
10:40–11:00
Андрій Ремізов, керівник онлайн-складової проєкту Дія.Бізнес
Дія Бізнес: масштабний національний проект із розвитку малого та середнього підприємництва
11:00–11:20
Ігор Дядюра, заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
Перші висновки роботи програмних РРО
11:20–12:00
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ
Електронні чеки та програмні РРО: перспективи та підводні камені
Ігор Дядюра, заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації

Олександр Ворона, менеджер із податків AVON

Андрій Сухов, співзасновник Checkbox

Наталія Калєніченко, заступниця Голови Державної податкової служби України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації

Сергій Кондратенко, керівник відділу розвитку і підтримки ERP у Rozetka.ua

МОДЕРАТОР - Володимир Онучак, керівник проекту "Вчасно.Каса"


Блок 2
Здобутки та перепони на шляху впровадження електронних документів
12:00–12:20
Надія Бігун, директорка із закупівель ДК "Укроборонпром"
Оборонні підприємства: непростий шлях переходу на електронні документи
12:20–12:40
Світлана Мороз, керуючий партнер, адвокат, юридична компанія Dictum
Використання електронних документів у судових справах
12:40–13:00
Артем Коханевич, директор компанії GigaCloud
Хто відповідає за безпеку в хмарі: клієнт або провайдер?
13:00–13:20
Юлія Абросімова, аналітик ДІТ лінії магазинів EVA
Перехід на електронні документи компанії РУШ (лінія магазинів EVA)
13:20–14:00
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ
Цифровий підпис: КЕП замість ЕЦП — що зміниться після 7 листопада?
Юрій Стасів, технічний директор сервісу Deposit Sign


Юрій Козлов, заступник генерального директора з технічних питань ДП "ДІЯ"


Олег Матвєєв, помічник генерального директора "Інституту інформаційних технологій"


МОДЕРАТОР - Антон Скоков, керівник сервісу "Вчасно"
14:00–14:20
Перерва
Блок 3
Кейси компаній, що цифровізуються - поради від практиків
14:20–14:40
Наталія Ковальова, керівниця торгівельного майданчика Zakupki.Prom.ua
Як електронний майданчик може стати цифровим каналом продажів
14:40–15:00
Олена Лозинська, національний менеджер по роботі з клієнтами, координатор процесу впровадження е-ТТН компанії "Рабен Україна"
Електронний документообіг: досвід "Рабен Україна"
15:00–15:20
Артем Згіблов, начальник департаменту впровадження і розвитку інформаційних систем ПрАТ НЕК «Укренерго»
Цифрові трансформації національної енергетичної компанії
15:20–15:40
Тамара Кучугурна, директорка з розвитку сервісу цифрових рішень для бізнесу "Вчасно"
Як заощадити гроші для бізнесу і підвищити власну капіталізацію
15:40–16:20
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ
Впровадження ЕДО: на які ризики зважати та як їх мінімізувати?
Анна Муляр, Product Owner сервісу Document.Online


Надія Бігун, директорка із закупівель ДК "Укроборонпром"


Ернест Клименко, IT директор ПрАТ "АК "Київводоканал"


Антон Коков, IT директор SAGA Development

МОДЕРАТОР - Костянтин Юрченко, комерційний директор сервісу "Вчасно"
Блок 4
Дистанційна робота як нова реальність
16:20-16:40
В'ячеслав Нехороших, директор IT-департаменту
групи компаній "Фокстрот" та Ольга Таранова, Product Director LIGA360
Не Zoom'ом єдиним. Які інструменти потрібні команді, щоб ефективно взаємодіяти віддалено
16:40-17:00
Ілля Сапоненко, директор із продажів та розвитку бізнесу, Lizard Soft
НЕ ПРОСТО месенджер. Як ПРОСТО налаштувати віддалену роботу будь-якої команди лише в одній програмі
17:00-17:20
Володимир Поло, засновник AcademyOcean
Впровадження LMS-платформ. Досвід сучасних компаній у віддаленому навчанні співробітників
17:20-17:40
Дмитро Суслов, CEO "Бітрікс24"
Окей, ми все зрозуміли, що далі? Або як забезпечити стабільність роботи компанії в непрості часи
17:40-17:50
Ольга Красіна, HRD компанії 4Service
Вплив віддаленого формату роботи на ефективність, залученість та емоційний стан співробітників
17:50-18:30
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ
Бізнес на відстані: плюси і мінуси віддаленого формату роботи
Микола Палієнко, співзасновник компанії EVO

Андрій Котов
, CEO FIN24

Ольга Красіна, HRD 4Service

Надія Омельченко, віцепрезидентка компанії "ІТ-Інтегратор"

МОДЕРАТОР - Віктор Кириченко, директор із трансформацій EVO

18:30-18:40
Завершальне слово
Антон Скоков, керівник сервісу "Вчасно"
Як придбати?
Квитки можна оплатити за допомогою:
  • картки (Visa / mastercard), ApplePay / GooglePay, Приват24
  • безготівково (оплата рахунку від юридичної особи)
Якщо вам потрібен рахунок або інші документи (оригінал рахунку/акти/договір):
  • оформіть замовлення квитків на одного або декількох учасників та оберіть "роздрукувати рахунок для оплати"
  • заповніть назву компанії, телефон контактної особи та адресу для отримання оригіналів документів (можна у vchasno.ua) та натисніть оплатити - рахунок для завантаження буде сформовано автоматично, а оригинали документив надійдуть на вказану адресу після форуму.
  • Якщо вам потрібні додаткові документи чи параметри - зателефонуйте нам +38 068 711 8850.
  • Також замовлення можна оформити за телефоном +38 068 711 8850
Як я отримаю доступ до трансляції при покупці онлайн квитка?
  • Після сплати ви отримаєте квиток на email реєстрації учасника. Посилання на трансляцію стане активним у день форуму - 19 листопада.
  • Так само ми надішлемо матеріали форуму згідно вашого квитка, впродовж кількох днів після завершення івенту
До початку форуму залишилось
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
КВИТКИ
КВИТКИ
«Standart»
«Pro+»
за цією ціною 22 квитки
600₴
«Basic»
за цією ціною 12 квитків
1000
за цією ціною 15 квитків
3000
Відеотрансляція
Нетворкінг у телеграм-комьюніті
Ексклюзивні пропозиції від
організаторів та партнерів
Доступ до відео виступів на місяць
Електронний сертифікат учасника
Презентаційні матеріали спікерів
Q&A сесія зі спікерами
Відеотрансляція
Нетворкінг у телеграм-комьюніті
Ексклюзивні пропозиції від
організаторів та партнерів
Доступ до відео виступів на місяць
Пакет форума та сертифікат учасника
Презентаційні матеріали спікерів
Q&A сесія зі спікерами
Пріоритетна можливість поставити запитання спікерам
Відеотрансляція
Нетворкінг у телеграм-комьюніті
Ексклюзивні пропозиції від
організаторів та партнерів
Доступ до відео виступів на місяць
Електронний сертифікат учасника
Презентаційні матеріали спікерів
Q&A сесія зі спікерами
Пріоритетна можливість поставити запитання спікерам
Пріоритетна можливість поставити запитання спікерам
Як це було?
Завантажити програму
КОНТАКТИ
Організатор: «Вчасно»
З питань реєстрації, участі
або партнерства:
e-mail:
forum@vchasno.ua
телефон: 095 000 86 19

КОНТАКТИ
Офіційний партнер
з продажу квитків:
ТзОВ «ТУ ЕВЕНТ ПАРТНЕРС»